کلاس آمادگی دولینگو در مشهد

کلاس آمادگی دولینگو در مشهد اگر یکی از داوطلبان مهاجرت یا تحصیل در کشورهای خارجی مانند اروپا یا کانادا باشید، احتمالا می‌دانید که باید در یک آزمون اعتبارسنجی زبان انگلیسی شرکت کنید.

اگر زمان و آمادگی کافی برای آزمون دولینگو را ندارید با پر کردن فرم زیر از شرایط خدمات آزمون و نمره تضمینی ما آگاه شوید. ما با شما تماس خواهیم گرفت.

کلیک کنید

شرکت در آزمون زبان انگلیسی برای ارزیابی سطح تسلط و مهارت شما در این زبان است. به کمک مدرک و نمرات نهایی آزمون‌های زبان، دانشگاه یا کالج و کشور پذیرنده میزان توانمندی شما را در زبان انگلیسی ارزیابی می‌کند.کلاس آمادگی دولینگو در مشهد

به این ترتیب، این نمره یا کارنامه، روی پرونده شما تاثیر بسزایی دارد. برای شرکت در چنین آزمون‌هایی، روش‌های مختلفی در اختیار شماست؛ مانند آزمون تافل یا آیلتس.

یکی از آزمون‌هایی که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته، آزمون دولینگو است. اگر با این آزمون چندان آشنا نیستید، حتما تا انتهای مطلب با ما همراه شوید. همچنین می‌خواهیم کلاس آمادگی دولینگو در مشهد را به داوطلبان مشهدی پیشنهاد کنیم.

تقلب در آزمون دولینگو

برای اینکه بدانیم آیا می توان تقلب در آزمون دولینگو انجام شود یا خیر باید باید سیستم امنیتی برگزاری آزمون را بررسی کنیم. لازم به ذکر است آزمون هر 6 ماه یک بار خودش را به لحاظ امنیتی کاملا به روز رسانی میکند. و به دنبال آن بسیاری از راهای تقلب بسته میشود.

تقلب در آزمون دولینگو

آزمون انگلیسی دولینگو برای جلوگیری از تقلب، یک سری قوانین را دنبال میکند:

  • یک اتاق ساکت و دارای نور کافی
  • گوش های شما باید قابل مشاهده باشد
  • نمی توانید از عینک آفتابی یا هدفون استفاده کنید
  • در زمان برگزاری آزمون دولینگو، سیستم صفحه‌نمایش شما را ضبط می‌کند

راهکار تقلب و مدرک تضمینی آزمون دولینگو

روش تقلب در آزمون دولینگو وجود دارد. ولی به هیچ عنوان بدون راهنمایی و همکاری فرد متخصص پیشنهاد نمیشود. زیرا باعث بلاک و بن شدن نام شما در سیستم دولینگو در پی خواهد داشت.

لذا حتما شما باید در این مورد با یک فرد با تجربه و متخصص در زمینه های زیر مشورت کنید.

  1. ساختار آزمون
  2. دانش آی تی
  3. توانایی زبان انگلیسی بسیار بالا

آزمون دولینگو چیست؟

امتحان دولینگو یا DET که مخفف عبارت Duolingo English Test است، یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی پرطرفدار در جهان محسوب می‌شود.

این آزمون، در دسته آزمون‌های تطبیقی یا انطباقی قرار می‌گیرد و از طریق کامپیوتر برگزار می‌شود؛ یعنی نیازی به برگزاری جلسات آزمون حضوری نیست و به این ترتیب، می‌تواند مهارت‌ها زبان انگلیسی فرد داوطلب را بسنجد.

آزمون دولینگو چیست؟

اگر به وب‌سایت Duolingo مراجعه کنید، می‌بینید که در طول یک سال گذشته حدود 500 دانشگاه و کالج در سراسر دنیا آزمون دولینگو را به لیست مدارک معتبر و قابل قبول خود اضافه کرده‌اند.

بعضی از این دانشگاه‌ها، از مراکز معتبر و بنام جهان محسوب می‌شوند. پس اعتبار آزمون دولینگو از نظر بسیاری از مراکز علمی و آموزشی بالا و قابل استناد است.

نمره آزمون دولینگو 

آزمون DET یا دولینگو هم مانند آیلتس براساس مهارت‌های اصلی زبان یعنی خواندن، نوشتار، مکالمه و شنیدار داوطلب را ارزیابی می‌کند.نمره آزمون دولینگو

براساس عملکرد داوطلب در آزمون، در نهایت یک کارنامه حاوی نمرات مهارت‌های مختلف صادر می‌شود که به کمک همان کارنامه می‌توانید به مراکز مختلف مهاجرتی و تحصیلی درخواست بفرستید. به طور کلی، نمره آزمون‌دهنده بر اساس سوالات زیر تعیین می‌شود:

  • واژگان انگلیسی
  • دستور زبان انگلیسی
  • تلفظ کلمات و واژگان انگلیسی
  • لحن درست در بیان واژگان
  • مهارت‌های خواندن، درک مطلب شنیداری و نوشتار

آموزش آزمون دولینگو در مشهد

اگر از داوطلبان آزمون دولینگو هستید، احتمالا می‌دانید که این آزمون هم مانند سایر امتحانات زبان انگلیسی نیازمند مطالعه و آموزش دقیق است؛ چون هر چقدر عملکرد بهتری داشته باشید، به نمره بهتر و دانشگاه یا کشور بهتری دست خواهید یافت.آموزش آزمون دولینگو

پس آموزش را جدی بگیرید. پیشنهاد ما به داوطلبان مشهدی، شرکت در کلاس آمادگی دولینگو در مشهد است. این آزمون یکی از بهترین جایگزین‌ها برای آزمون آیلتس یا تافل بوده و بهترین نکته آن این است که به شکل غیرحضوری می‌شود.

آزمون DET یا دولینگو در مشهد

در این مطلب، درباره آزمون DET یا دولینگو صحبت کردیم. یادتان باشد، برای آمادگی هر چه بیشتر و کسب نمره مناسب باید آموزش ببینید.

حتما در یک کلاس آمادگی آزمون دولینگو ثبت‌نام و به شکل تخصصی فرآیند آموزش خود را پیگیری کنید. با انتخاب بهترین کلاس و مدرس ماهر در کنار مطالعه بهترین منابع حوزه زبان انگلیسی، موفقیت در آزمون دولینگو دور از دسترس نخواهد بود.